subota, 5. travnja 2014.

Pet omiljenih slastica :)



Hvala Nataši sa bloga Kolači.biz na pozivu za sudjelovanje u ovoj igrici :)
Primjetila sam da kruži našim blogerskim svijetom i čekala sam da nekako dođe i do mene.
Igricu je pokrenula Vera sa bloga Astal kuhinja ravnice, bravo Vera na odličnoj ideji :)
A sada mojih 5 omiljenih slastica, moram priznati da je izbor prilično težak :D



Čokoladna Pavlova sa jagodama

Veliki sam obožavatelj beze kora, a ovo mi je najdraža kombinacija :)





Kuglof od naranče i badema

Ovaj kuglof me oduševio, sočan i mirisan, plus preljev od čokolade, može li bolje ;)





Muffini od jabuke i cimeta

U našem domu najdraži muffini, nestanu na brzinu i obavezno se peče dupla smjesa :)




Pita od marelica

Ova pita je krasna ljetna poslastica, pogotovo topla uz kuglicu sladoleda :) Kod nas se našla i nekoliko puta ove zime, dok je bilo ljetnih zaliha u zamrzivaču.





Torta od lješnjaka i čokolade

Moja rođendanska, jako čokoladna a opet lagana, jedna od dražih kombinacija.





Toliko od mene :)

A sada pozivnicu šaljem :
Charmpam cookies & cupcakes
Bite my cake
Just cake the cupcakes
Sweetheart
Voće i povrće

Cure pridružite nam se :)

2 komentara:

  1. Draga Mateja, sve mi izgleda tako savršeno, izbor ti je odličan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti i hvala jos jednom na pozivu za sudjelovanje :)

      Izbriši