četvrtak, 19. lipnja 2014.

Torta 4 čokolade sa malinama / Chocolate Raspberry Cake





I stiže recept za torticu koja je izazvala pomotnju na fb stranici :)
Napravljena je brzinski za jedan rođendan, bez recepta, i bez puno posla ali je zato pokupila sve pohvale.
Ideju mi je dala draga Pamela iliti Charmpam koja je sličnu torticu imala na svome rođendanu.




Biskvit 

(torta promjera 20cm )
4 jaja
250gr tamne čokolade ( 60% kakaa )
150gr maslaca
prstohvat soli

Čokoladu i maslac sa prstohvatom soli otopite na pari. Jaja miksajte dok ne budu blijeda i pjenasta, pa dodajte otopljenu čokoladu i maslac ( ostavite da se čokolada prije malo ohladi ).
Zagrijte pećnicu na 150C.
Kalup obložite papirom za pečenje i premažite maslacem, ulijte smjesu i pecite 30minuta.
Ostavite da se ohladi prije slaganja torte.


Krema

500gr mascarponea
500ml slatkog vrhnja
1 burbon vanilin šećer
250gr malina (ako koristite smrznute i jedna žlica šećera )
1/2 žličice želatine
100gr tamne čokolade
100gr mliječne čokolade
100gr bijele čokolade
(ja sam koristila Belcolade )

* napomena - koristite kvalitetnu bijelu čokoladu, nikako ne milku, ona iz lidla nije losa ali ako ju koristite povecajte količinu i koristite za svaki slučaj više želatine 
+50gr tamne čokolade
  50ml slatkog vrhnja
  250gr malina za dekoraciju 



Od malina pomoću štapnog miksera napravite pire, pa procijedite da se riješite sitnih koštica.
Ako koristite smrznute maline, stavite ih na laganu vatru, dodajte žlicu šećera i kuhajte dok ne omekšaju da možete napraviti pire, pa procijedite.
Želatini dodajte malo vode i ostavite da nabubri. Preljev od malina zagrijte do vrenja pa umiješajte pripremljenu želatinu.
Svaku čokoladu otopite na pari.
Slatko vrhnje istucite u šlag, dodajte burbon vanilin šećer i mascarpone pa podijelite u tri zdjelice.
U jednu umiješajte spatulom rastoljenu tamnu čokoladu, u drugu mliječnu i u treću bijelu. U kremu od bijele čokolade dodajte i preljev od malina.

Slaganje torte

Pripremite kolut od kalupa, malo ga premažite uljem pa obložite papirom za pečenje koji ste izrezali u traku taman da prekrije kolut ( ovaj dio možete preskočiti ali ljepše će vam se vidjeti slojevi nego meni ). Ako nemate vremena samo stavite kolut pa prije skidanja tankim nožem prođite uz rub da se odvoji krema od kalupa.
Na pladanj stavite biskvit, pa kolut od kalupa.
Preko biskvita prvo rasporedite kremu od tamne čokolade, pa od mliječne i na kraju od bijele i malina.
Stavite tortu u hladnjak na nekoliko sati da se dobro stisne.

Kada se torta ohladila, maknite kolut i odlijepite papir za pečenje. Nasjeckajte 50gr tamne čokolade, 50ml slatkog vrhnja zagrijte do vrenja pa prelijte preko čokolade. Miješajte dok se ne sjedini i ostavite da se malo ohladi.
Prelijte tortu čokoladom, ostavite da se čokolada stisne pa ukrasite sa malinama.


Na žalost, torta je bila poklon pa nemam sliku presjeka, ali zato imam ove instagram slikice, slobodno me pratite i tamo ( mateja_msbakery ).


41 komentar:

  1. Divna tortica :)hvala na recepticu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala vama na citanju :) ako probate, svakako javite dojmove :)

      Izbriši
  2. prekokrasna;)
    pada za vikend:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) bas mi je drago da vam se svida :) javite dojmove, slikicu posaljite :)

      Izbriši
  3. radim je sutra za subotnju veceru njamiiiii

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlicno, javi dojmove, nedam se da ce ti se svidjeti :)

      Izbriši
  4. kakva je divota ova torta, ne mogu je se nagledati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala puno na ovom divnom receptu! Kad budem u prilici da ja napravim javicu utiske! Ne sumnjam da je odlicna.

    Hvala jos jednom !!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na cemu :) hvala vama na citanju i javljanju :)

      Izbriši
  6. Ova tortica je prelijepa, sigurno i jako ukusna i meni se jako sviđa !

    OdgovoriIzbriši
  7. Nisam ljubitelj čokolade, ali ova tvoja torta me je oduševila izgledom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti Zorice :) jao ja sam veliki ljubitelj cokolade :)

      Izbriši
  8. Ovaj vikend radila sam je mami za rodendan. Nisam uspjela naci svjeze maline (a smrznuto voce nisam htjela),ali sam kupila prekrasne slatke borovnice i dobila prefinu tortu. Probala sam tortu i sa malinama i ne znam sto mi je bolje.. :-) u svakom slucaju torta je prefina. Hvala na receptu!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na isprobavanju :) bas mi je drago da vam se svidjela :) ako imate slikicu kakvu bilo bi mi drago da ju posaljete :)

      Izbriši
  9. Zanima me kad umijesas zelatin u voce, da li ga ostavis da se skroz ohladi ili mlako umjesas u kremu od bijele cokolade? Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Moze li zelatina u prahu?

    OdgovoriIzbriši
  11. super izgleda...i ja sam je nedavno radila kad sam slučajno na nekom blogu našla linkić na recept sa coolinarike.moram ti priznat da si bez korištenja recepta uspjela skoro u potpunosti pogodit recept po kojem sam i ja radila :) super super :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravih nadodat...ja sam radila bez čokolade i stvarno nije bilo problema, i koristila sam bijelu čokoladu iz Lidla (100 g)...

      Izbriši
  12. Koja je velicina kalupa?

    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  13. Jel može neki drugi sir, a ne mascarpone? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možete koristiti drugi sir ali to ona vise nije ta torta :) mascarpone je kremasti sir, i neutralnog okusa, svaki drugi ce dati drugu notu ovoj torti :)

      Izbriši
  14. Napravila sa manjim izmjenama. I nisam našla ništa svježe pa sam koristila smrznuto šumsko voće. U frižideru je. Izgleda prekrasno! Jedva čekam nacimanje!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da vam se svidjela i okusom :)

      Izbriši
    2. Okus je bio jako neobican. Valjda nisam navikla na kombinaciju sira i čokolade. Toliko neobično je bilo da vcrs pravim ponovno, samo ovaj put imam maline :)
      Vježbom do savršenstva! ;)

      Izbriši
  15. Odlicna torta, pravila sam je za svoj rodjendan. Koristila sam kalup precnika 23cm i takodje je odlicno ispalo!
    Koristila sam sveze maline i onaj deo za roze fil nisam procedila, a nema ni potrebe.
    Hvala na receptu!

    OdgovoriIzbriši
  16. Da li se može koristiti slatko tučeno vrhnje ili mora biti biljno?

    OdgovoriIzbriši