nedjelja, 9. studenoga 2014.

Ferrero Rocher rolada







Ova fotka je izazvala pravu pomamu na fb stranici. Pa sam požurila sa objavom.
Rolada je prava bomba, jako čokoladna, sočna i neodoljivo podsjeća na ferrero rocher kuglice.
Na blogu već postoji recept za tortu, kuglice pa čak i baklavu, onda vam je jasno koliko sam slaba na tu kombinaciju okusa.
Ako isprobate svakako javite dojmove, slobodno pošaljete i fotkicu :)




Biskvit

6 manjih jaja
100gr šećera
25gr kakaa
2 žlice gustina 
180gr čokolade ( iznad 50% kakaa )
2 žlice vruče vode

Zagrijte pećnicu na 180C. Lim ( onaj od pećnice ) prekrijte papirom za pečenje.
Odvojite žumanjke i bjelanjke. 
Čokoladu otopite na pari.
Bjelanjke istucite u snijeg
Miksajte žumanjke sa šećerom dok ne postanu gusti i blijedi. Prosijte kakao i gustin, pa dodajte odtopljenu čokoladu i miksajte dok se ne sjedini. Dodajte 2 žlice vruče vode.
I na kraju snijeg od bjelanjaka nježno umiješajte sa spatulom dok smjesa ne postane jednolična.
Razmažite smjesu preko papira za pečenje.
Pecite 13 minuta.

Pripremite vlažnu krpu dok se biskvit peče. 
Kada biskvit izvadite iz pećnice posipajte ga kakaom pa prebacite na vlažnu krpu, na krpu stavite onu stranu na kojoj je papir za pečenje, pa zarolajte i omotajte krpom. Ostavite da se ohladi.





Krema

250gr mascarponea
250gr nutelle
150gr prženih grublje mljevenih lješnjaka

Izmiksajte sastojke.

Kada se biskvit ohladio, odmotajte ga, premažite kremom i opet zarolajte. Dok ga rolate odvojite papir za pečenje. Stavite roladu u hladnjak dok pripremate glazuru.


Glazura

200gr tamne čokolade
25gr maslaca
50gr prženih lješnjaka, grubo mljevenih

Na pari otopite čokoladu i maslac, dodajte lješnjake.
Roladu stavite na rešetku ili na papir za pečenje ( koristite ovaj na kojem se pekao biskvit ) i premažite glazurom. Vratite u hladnjak da se stisne. 
Rolada je prilično čvrsta tako da ju jednostavno odvojite od papira ili rešetke i prebacite na pladanj za posluživanje.




32 komentara:

  1. Ona je bomba <3 ova kombinacija je oduvijek bila odlična! p.s. fotke divne!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ćerka mi je poručila da za rođendan napravim nešto totalno čokoladno :-) Ovo ću pinovati i napraviti!
    Nek ide život :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kcerka je u pravu , ne moze proci rodendan bez cokoladne bombe :)

      Izbriši
  3. uf...koja divota ! tako sočno i čokoladno,sve pohvale....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovo genijalno izgleda. Obavezno ću isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo ne da je savršeno nego je presavršeno i obavezno se treba počastiti i uživati barem u nekoliko zalogaja ove divote !

    OdgovoriIzbriši
  6. Isprobana jučer....čista dekadencija! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlična rolada! Hvala za recept :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uf...isprobano i mirišalo je na još, ali više nije bilo :). Mama koja nije ljubiteljica slatkoga tražila je komad više. Hvala na receptu.

    OdgovoriIzbriši
  9. tako mi je drago da sam te otkrila...znam TEK SAD...mada nikad nije kasno...za vikend mi dolaze mama i brat...mislim se jos ocu li roladu ili coko tart ali do sutra cu znat..javim kako je ispalo... <3

    OdgovoriIzbriši
  10. Pratila sam Vase instrukcije, ali sam imala mali peh jer mi je piskota nakon skidanja papira pucala i postala lomljiva... Ponovila sam postupak i ulozila dodatnu paznju.Uspela sam da nafilujem i savijem u rolat, ali su se ipak pojavljvale pukotine. Mozete li mi na nesto ukazati paznju kako bih izbegla ovakve probleme.Rolat je savrsenog ukusa i ubacujem ga u moje omiljene poslastice.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sta je mascarpone? Mi ovde nismo culi o tom . Molim vas za objasnenje. Ocako mi izgleda fantasticno. Volela bih da probam.

    OdgovoriIzbriši
  12. previse cokolade u kolacu..tako da je kolac presuh.biskvit zbog toga puca.tj.ne moze se lijepo saviti...zao mi je utrosenih sastojaka.koji i nisu tako jeftini...iako volimo cokoladne kolace nikad vise ga necu praviti..sa ovim sastojcima se moze puno ljepsih kolaca napraviti..lijepo izgleda na slici.zato sam ga i htjela probati.

    OdgovoriIzbriši