nedjelja, 3. svibnja 2015.

KitchenAid - Purple dreams ( ljubičasti snovi )





"If your dreams don't scare you, they aren't big enough"

Ja sam sanjar, onaj pravi, kao malo dijete.
U glavi mi je često pravi košmar, i dočekaju me riječi spusti se na zemlju Mateja, nisi više dijete.
Ali takva sam, i po tom pitanju se neću promijeniti.






U mojoj listi želja je Kićo odavno :)
Još prije blogerskih dana, prije nego sam i ušla u kuhinju i sama se okušala u pripremi.
Od srednjoškolskih dana volim kulinarske emisije, i dan danas uživam gledati druge dok kuhaju, tako sam primjetila i najljepši mikser na svijetu :)
I gledala sam ga godinama, potajno maštala, i znala sam da ću ga kupiti, jednom...
Zato je u mojoj ladici prastari bakin mikser, jer nisam htjela bilo koji nego baš baš njega :)





Ja ne bi bila ovdje i ne bi postala dio ove divne KitchenAid obitelji bez drage Nataše :)
Ona je divna, prepuna pozitivne energije i jako mi je uljepšala jedan sunčan dan i svaki sljedeći koji provodim u kuhinji :)
Uz Natašu tu je naša Tihana a.k.a Just Cake girl, koja također dio ove divne obitelji :)
Ne mogu vam opisati koliko sam sretna, plesalo se po stanu i skakalo od sreće :)





Našao me je ljubičasti ljepotan, taman u proljeće kada je dvorište puno jorgovana i magnolija.
To je bio znak, znak da se organizira jedno slatko snimanje u njegovi čast :)
Hvala dragoj Sanji Žordić što je sve pofotkala i provela s nama slatko subotnje prijepodne.






Od sada očekujte fotkice i snimke Kiće u akciji :)
Ja sam jednostavno oduševljena, pravi je pomoćnik i konačno su mi ruke slobodne :)





Purple dream torta

Biskvit ( 20 cm )


4 jaja
280gr tamne čokolade
130gr maslaca
prstohvat soli
2 žlice mljevenih badema 

Pripremite kalup promjera 20cm, dno obložite papirom za pečenje, dno i stranice premažite maslacem.
Pećnicu zagrijte na 150C.

Čokoladu i maslac sa prstohvatom soli otopite na pari. Ostavite da se malo ohladi.
Jaja miksajte dok ne postanu blijeda i pjenasta i ne udvostruče volumen ( nikada do sada kada ih je miksao Kićo nisu bila toliko pjenasta i biskvit nije toliko visok ).
Izlijte smjesu u kalup i pecite 30 min.
Ohladite.





Krema :

400gr mascarponea
100gr krem sira ( vindija classic )
500ml slatkog vrhnja
burbon vanilija
2 žlice šećera u prahu ( ili meda )

130gr borovnica ( žlica šećera )
100gr šumskog voća ( žlica šećera )
100gr jagoda ( žlica šećera )
6 listova želatine

Borovnice sa šećerom stavite na vatru i kuhajte dok ne omekšaju.
U međuvremenu namočite želatinu.
Kada su borovnice omekšale i pustile sok, usitnite ih sa štapnim mikserom i procijedite, i u pire dodajte 2 lista želatine.
Postupak ponovite sa šumskim voćem i jagodama.

Miksajte macarpone, krem sir, slatko vrhnje sa šećerom i burbon vanilijom dok ne dobijete čvrstu kremu.
Podijelite ju na tri dijela i u svaki dodajte jedan pire.

Na stalak za posluživanje stavite čokoladni biskvit, preko stavite obruč za tortu i obložite prozirom folijom ili npr plastičnim podmetačima za stol, tako da vam je lakše maknuti obruč kada se torta stisne.
Rasporedite kreme, jednu po jednu i ostavite u hladnjaku nekoliko sati ili preko noći.

Torta će biti čvrsta ali ne previše, biti će skroz pjenasta kao mousse. 
Ako želite čvršću dodajte više želatine, ili želatinu u prahu. Pokazalo mi se da je od nje svaka krema čvršća, ali baš zato mi je draža ova u listićima.

Tortu ukrasite po želji :)




Puding od jagode :

300gr jagoda
2 žlice šećera
burbon vanilija
200ml slatkog vrhnja
100ml mlijeka
25 -30 gr gustina

Jagode operite, narežite i posipajte sa šećerom i vanilijom pa stavite na vatru.
Kuhajte dok jagode ne omekšaju.
Usitnite ih sa štapnim mikserom.
Dodajte slatko vrhnje i vratite na vatru.
Dodajte gustin, kojem ste dodali mlijeko ( izradite pjenjačom da izbjegnete grudite ) i kuhajte dok se zakipi i dok se puding ne ugusne.
Rasporedite u zdjelice, dobro ohladite i uživajte :)


Na stolu su bili i čokoladni cupcakesi i macaronsi, za oboje već postoje recepti na blogu :)




Broj komentara: 17:

  1. Kolika je cijena takvog miksera?
    (ne vidim nigdje na fotografiji koji je to točno tip pa ne znam sama to naći na internetu)
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. KitchenAid Artisan samostojeći mikser cca 4900 kn.
      :-)

      Izbriši
  2. Svaka časti i čestitam na Kići. I više nego zaslužen je. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kićo je prekrasan, nisam imala pojma da dolazi i u ovoj boji <3 Također fotke su mrak i vidi se da si jako sretna na njima, a i ove slastice izgledaju jako primamljivo :) Moram probati napraviti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) KitchenAid u ovom modelu dolazi u 26 boja :) tako da svatko moze izabrati koja mu je najdraza :)

      Izbriši
  4. Kako si mi divna <3 od srca čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke na Kići!
    Torta odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke na Kići!
    Torta odlično izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam!! Pomoćnik za poželit!!! <3

    OdgovoriIzbriši
  8. Možete li iznijeti svoje iskustvo, koje ste kriterije ispunili da bi dobili Kitchen Aid?
    Hvala unaprijed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vidim da još nema odgovora na moej pitanej, iako je na ono poslije mojeg odgovoreno...

      Izbriši
  9. da li bi za kalup od 26 cm trebali povecati mjere za 50 % ili? hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. biskvit nema potrebe povecavati za duplo, najvise za 30%, a kremicu povecajte svakako, inace ce niska torta :)

      Izbriši