srijeda, 17. srpnja 2013.

Cheesecake bez pečenja / No Bake Cheesecake





Dragi moji eto mene opet na Viru, hvatam internet u kafiću i pišem vam post :)
Bilo bi šteta da ne isprobate ovaj Cheesecake još dok ima ovog krasnog voća.
Inače, ja i Cheesecake se ne volimo, do sada mi nijedan nije bio dobar, čak onaj sa tri vrste čokolade je prvi kolač koji se u našoj kući bacio, da dobro ste pročitali bacio.
Ali ovaj je druga priča, radila sam ga po osjećaju, i ispao je stvarno odličan, lagan i baš ljetni.




Pologa ( kalup 20cm )
200gr speculas keksa ( vi možete koristiti i neke druge )
110gr maslaca
1 žličica meda


Kekse sameljite u multipraktiku, dodajte otopljeni maslac i med i sjedinite u jednoličnu smjesu.
Kalup ( obruč ) stavite na tanjur ili stalak na kojem mislite poslužiti kolač, utisnite kekse i stavite u hladnjak dok pripremate kremu.




Krema od sira 
300gr krem sira ( ja sam koristila abc )
300ml slatkog vrhnja
3 žlice meda
sok pola limuna
1 žličicu domaćeg vanilin šećera ( ako nemate onda stavite burbon vanilin šećer )

+ svježe maline, kupine i borovnice za posluživanje


Krem sir izradite malo sa pjenjačom, dodajte med, sok o limuna i vanilin šećer.
Slatko vrhnje istucite u šlag, dodajte sir i dobro promiješajte.
Premažite podlogu od keksa i stavite u hladnjak na 2 sata.
Krema je ovoljno čvrsta i nije potrebna želatina, lijepo se reže.
A kombinacija nježne kreme o sira i svježeg voća je odlična za ove ljetne dane.




Šaljem vam slane puse sa Vira, ako ste u blizini javite se :) kalupi, spatule i ostale potrepštine su doputovali samnom, pa biti će i ovdje mućkanja, samo da odmorim koji dan :)

Broj komentara: 11:

  1. Izgleda divno, baš mi ovako nešto treba jer na moru nemam pećnicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) ovo ti je onda pun pogodak :)

      Izbriši
  2. Apsolutno najbolji cheesecake kojeg sam ikad probala, tako lagan a tako pun okusa. Hvala na receptu.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan je,svi su bili oduševljeni. Samo mi je podloga bila mrvicu tvrđa, znate li do čega bi moglo biti, koristila sam Petit Beurre i omjere koje ste napisali?

    OdgovoriIzbriši