četvrtak, 12. veljače 2015.

Bloggers Weekend Challenge u Termama Sveti Martin




                                                       foto : Terme Sveti Martin

Dragi moji, dugo je tišina s moje strane. Što da vam kažem, stisnulo me sa svih strana. Ispiti, rođendani, ruski i selidba. Sada još u stanu nemamo internet pa sam poprilično ograničena.
Sada bi me oduševio ovakav vikend koji smo proveli početkom prosinca u LifeClass Termama Sveti Martin i međimurskom kraju.
Oduševio me je poziv za Bloggers Weekend Challenge, i odbrojavala sam dane i znate što, bilo je još bolje nego što sam maštala :)
Terme Sveti Martin i međimurje su otkriće za mene. Odlično mjesto za opuštanje, odmor i gastronomske užitke.
Potruditi ću se da vam dočaram kako smo se super proveli, jer to je bio vikend za pamćenje.


                                                        foto : Terme Sveti Martin


Krenulo je malo naopako, kiša je lijeva, u Zagrebu je bila grozna gužva tako da nam je trebalo više od sat vremena da izađemo iz Zagreba. Putovale smo grupno, ja za volanom i Tamara i Persa.
Kiša nas je pratila cijelim putem ali smo sretno stigle :)


Nakon što smo se smjestile u sobu, moja cimerica Anja i ja i ostale cure, spustile smo se u predvorje gdje su nas dočekali naši domaćini Saša i Tihana i ostala ekipa.





Na fotki s lijeva na desno SašaDražen i IvanaTadejaAndrea i Anja.


Nakon pića dobrodošlice krenuli smo u Pub Potkova.
Fino se pojelo i popilo i druženje je potrajalo do iza ponoći :)


Ujutro nas je dočekao obilan doručak, izvrstan izbor i zbilja za svakoga ponešto. Oduševili su me topli kroasani i domaći med.
Hrana u hotelu je zbilja odlična i namirnice su od domaćih OPGova što je zbilja pohvalno.
Dobro smo se najeli jer smo znali da nas očekuje degustacija vina između ostalog.




Naši domaćini :)

Za početak smo se uputili u Mačkovec :)
Da da, ako još niste čuli za Malu Hižu stvarno puno propuštate.
Izvana je kuća predivna, a kada uđete unutra takva toplina oko srca, mene je prostor osvojio na prvu.



Mala Hiža je restoran koji je visoko rangiran u gastronomskim vodičima, predivan obiteljski restoran sa izvrsnom i kvalitetnom hranom. Uskoro kreće i novi tjedan restorana, pa vam je to iznimna prilika da se počastite i uživate u  hrani i ugođaju.













Probali smo domaće rakije i izvrsne deserte. Međimursku gibanicu i sladoled od bućinih sjemenki i ulja.
Dragi moji taj sladoled je toliko dobar da sam još dan danas pod dojmom.
Probali smo i mousse tortu od kestena i čokolade sa preljevom od naranče.






Odmah smo se uputili po međimurskim brežuljcima do Vinske kuće Hažić. Tamo nas je dočekala Tatjana koja nas je divno ugostila, provela kroz podrum i objasnila samu proizvodnju. Degustirali smo vina i čips od jabuke najbolji koji sam probala. Degustacija je ujedino bio i izazov, tko je pogodio o kojim vinima se radi osvojio je i nagradu :)
I tu se dogodio preokret, nagradu su osvojili Ivana, Dražen i ja. Da da ja, koja se ne razumijem u vina i ne pijem ga baš često :)















Nakon nekoliko čašica smo se uputili u Mlin na Muri. Tamo nas je dočekao načelnik općine i ispričao nam povijest ali i planove za budućnost. Na žalost je padala kiša pa nismo uspjeli prošetati.
U dobrom društvu vrijeme leti pa tako je došlo i vrijeme ručka :)

U mlinu su za nas pripremili meso iz tiblice, kosanu mast, luk u bućinom ulju, sir i vrhnje...
Što da vam kaže, hedonizam :)






Punih želuca sjedamo u auto i jurimo na prvu naftnu bušotinu na svijetu u Paklenici.



Saša nam je spomenuo spomenik krumpiru, i nakon toga smo cijeli dan spominjali isti i ispitivali ga di je i da mi to moramo vidjeti :)




Zahvaljujući krumpiru imamo i zajedničku krumpir fotku :)
S lijeva na desno Saša, Nikolina, Tadeja, Andrea, moja malenkost, Tamara, Anja, Tihana, Persa, Ivana i dolje Darko i Dražen :)


Dan je završio u Čakovcu koji je već bio u blagdanskom duhu :)



Poprilično iscrpljeni vraćamo se u hotel malo odmoriti. Ali taman je bilo vrijeme za večeru.
Kao što možete pretpostaviti nitko nije bio gladan, ali ...
U planu sam imala samo juhu, finu toplu i baš mi je pasala, samo te "gladne oči " kako se kaže nisu imale mira :)
Za večeru je izbor bio odličan, od ribe, mesa, tjestenine do super salad bara, stvarno za svakoga ponešto i za svaku preporuku.

Nakon što mi je trbuh iskočio kao trudnici, trebalo je malo odmoriti pa smo se uputili na plivanje ( čitaj namakanje ) u bazenima sa termalnom vodom.


Red namakanja, red naslikavanja i tako do zatvaranja bazena :)

Jedva sam čekala krevet, dan je bio zbilja pun uzbuđenja a i hrane, pa nakon zajedničkog druženja u sobi zaspali smo kao bebe.

Nedjeljno jutro započinje naravno obilnim doručkom, rastajem se od toplih kroasana sa nutellom :)

Pakiramo se i odjavljujemo, malo žalosni jer je vikend pri kraju.
Ali Naši domaćini imaju još jedno iznenađenje za nas :)
Put nas vodi u Varaždin i slastičarnicu Gustolato, a tamo je raj, slatki raj :)







Punim stolom deserata je završio naš vikend.
Neizmejrno sam zahvalna na pozivu i što sam bila dio ovog lijepog druženja.
Od srca hvala na gostoprimstvu našim domaćinima Tihani Koprek i Saši Vugrinecu i naravno Termama Sveti Martin, Maloj Hiži, Vinariji Hažić i Gustolato slastičarnici.
Bilo je to vikend za pamćenje i vidimo se opet :)

Nema komentara:

Objavi komentar