četvrtak, 30. siječnja 2014.

Cheesecake sa malinama iliti Raspberry Swirl Cheesecake




Iako nisam neki veliki obožavatelj cheesecakea, u zadnje vrijeme ga radim i nekako mi je sve finiji ;)
Ovaj ljepotan se našao na stolu za moj rođendan uz tortu od lješnjaka i čokolade.
Htjela sam neki kontrast čokoladi, i pokupio je sve pohvale i nestao isti dan :)
Na facebook stranici je bio veliki interes za recept pa evo, čim sam našla vremena odmah vam prenosim.
Radila sam ga po uzoru na lemon curd cheesecake koji sam radila u Rougemarinu, uz manje izmjene.
Pamela mi je dala jedan savijet, pa ću drugi put tako nešto isprobati, da se pola krem sira zamijeni mascarponeom pa je onda puno kremastija tekstura, iako se meni ovako nabijen i pun sira jako sviđa :)




Raspberry Swirl Cheesecake


Podloga:
200gr speculaas keksa 
1 žlica šećera
80gr maslaca

Kekse sameljite, dodajte ima šećer i rastopljeni maslac.
Kalup 26cm, dno obložite papirom za pećenje, pa premažite maslacem i dno i stranice.
Kekse utisnite u kalup i pecite 10minuta u na temperaturi od 175C.
Ohladite.

Preljev od malina:
500gr malina ( dovoljno vam je 200gr ako ne želite preljev i kod posluživanja )
šećera po želji, ja sam stavila 5 žlica jer volim da je malo kiselije

Kuhajte dok se maline ne raspadnu, pa procijedite da se riješite koštica.





Krema od sira:
900gr krem sira ( abc ili vivis )
180gr šećera
1 burbon vanilin šećer
korica jednog limuna ( po želji )
1 grčki jogurt ( 150gr )
4 jaja

Miksajte sir na laganoj brzini dok ne postane kremast, doddajte šećer i burbon vanilin pa miksajte dok se ne sjedini. Dodajte koricu limuna i jogurt. Na kraju dodajte jedno po jedno jaje, između miksajte na lagano i tek toliko da se sjedini.
Kremu prelijte preko podloge.





Za ovaj slatki prošarani izgled, žlicom pokapajte preljev od maline preko kreme od sira, neka vam točke budu veće i manje, pa čačkalicom prošarajte.
A sada što se tiče pečenja imate dvije opcije.
Možete kalup prekriti odozdo sa dva sloja folije, onako zamotajte pa pritisnite uz rubove, pa stavite kalup u dublji lim koji napunite vrućom vodom do pola kalupa, ili na dno pećnice stavite lim sa vodom a kalup stavite iznad na rešetku.
Ovim načinom pečenja čete izbjeći pucanje cheesecakea.
Pecite na 160C 60-70 minuta, gotov je kada je čvrst a opet se lagano miče.
Kada ga izvadite, tankim nožem prođite uz rub da izbjegnete još jednu mogućnost pucanja tokom hlađenja.
Kada se ohladi na sobnu temperaturu, izvadite ga iz kalupa i prebacite u hladnjak.




Broj komentara: 8:

  1. izgleda bolesno dobro.. pogotovo ovi swirlovi, mala umjetnost..
    I da.. fini je.. :D (ovo je cisto za nasladjivanje drugima koji ga nisu probali)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlična je ja sam ju radila osim što nisam ovako stavila preljev nego naknadno dodala uz tortu... Zanima me dali se torta peče zajedno sa preljevom od malina?

    Hvala na ovome predivnom receptu :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Radmila, hvala tebi na isprobavanju i lijepim rijecima :)
    Pece se kada napravite ove šare po površini :)

    OdgovoriIzbriši
  4. morat ću ga probati napraviti - izgleda savršeno,a takav je sigurno i za jesti!

    OdgovoriIzbriši