srijeda, 23. listopada 2013.

Čokoladni browniesi sa bundevom / Chocolate Pumpkin Swirl Brownies




Čokolada i bundeva se vole :)
Do sada sam ju u slatkoj kombinaciji jela samo pečenu, pa prelivenu sa čokoladom, orašastim plodovima, medom i sl, prvi puta u mojoj kuhinji se bundeva našla u kolaču.
I jaaako mi se svidjela ova kombinacija, a i za vikend vas čeka opet nešto sa bundevom ;)




Ovih zadnjih dana uživam u ovom toplom jesenjem suncu, i ovakvu jesen baš volim.
Ovo zatišje na blogu će sada malo stati, doma sam sigurno dobra 3 tjedna, osim što planiram na par dana sa prijateljicom u Novi Sad i Beograd :)




Čokolada + Bundeva = <3 ljubav
recept prilagođen sa stranice Marthe Stewart

115gr maslaca
200gr čokolade sa većim udjelom kakaa
280gr brašna
1 žličica praška za pecivo
pola žlićice soli
270gr šećera
4 jaja
1 burbon vanilin šećer
300gr pirea od buće
60ml ulja
1 žličica cimeta
prstohvat kardamoma
prstohvat muškatnog oraščića
prstohvat klinčića
( možete staviti i začin za medenjake )




Za pire od bundeve će vam biti potrebno oko kilogram buće ( 1200gr ), bundevu prepolovite, očistite od koštica i narežite na manje komade. Stavite na papir za pečenje, korom prema dole i pecite 45 min na 200 stupnjeva. Ostavite da se malo ohladi i očistite meso, stavite u multipraktik ili jednostavno još dodatno usitnite štapnim mikserom.




Pećnicu zagrijte na 180 stupnjeva.
Kalup premažite maslacom, pa stavite papir za pečenje.
Rastopite čokoladu i maslac na pari.
Pomiješajte brašno, prašak za pecivo i sol i ostavite sa strane.
Miksajte šećer, jaja i burbon vanilin šećer dok ne postane pjenasto, onda dodajte smjesu brašna i miksajte dok se ne sjedini.
Smjesu podijelite na dva djela. U jedan dio umiješajte čokoladu i maslac a u drugu pire od bundeve, ulje i začine.
Na dno kalupa stavite pola čokoladne smjese, zagladite spatulom, pa pola smjese od bundeve i ponovite.
Nožem prolazite po smjesi da dobijete mramorni uzorak ( ja to nisam baš dobro odradila ).
Pecite 40ak minuta.




* napomena - recept je sa stranice Marthe Stewart, ali ja sam ga izmjenila i prilagodila, npr. količina šećra u njenom receptu je 350gr, pa vi slobodno malo usporedite i prilagodite omjere sebi :)

Broj komentara: 16:

  1. divni su! i meni se ovakva jesen kakva je do sad jako sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni se nimalo ne sviđa jesen koja je kod mene upravo stigla, vlaga je tako visoka da se ne može disati. Jedina utjeha su ovako dobre poslastice kao brownies.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kod nas je bas krasno :) a ovi browniesi su bas mirisni i fini :)

      Izbriši
  3. Woow, ovo izgleda suoper i miriše mi do tu :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova kombinacija mi se jako sviđa, moram probati;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo mora da je prefino a i fotkice su mi tako... jesenje...

    OdgovoriIzbriši
  6. meni ovo izgleda super, a vjerujem da je i ukus odličan

    OdgovoriIzbriši