nedjelja, 4. listopada 2015.

Extra čokoladni banana kruh




Jedan jednostavan kolač za kraj tjedan, ali iznimno poseban uz vrhunsku čokoladu Callebaut Select.
Zahvaljujući Moja čokolada imala sam priliku isprobati ovu čokoladu, a sve detalje o samoj čokoladi napisati ću vam u posebnom postu. Ali odmah vam mogu reći, ako mogu birati Callebaut je moj izbor.





Na blogu već postoji jedan recept za Banana kruh, i to verzija sa nutellom :) do sada mi se javilo nekoliko čitatelja koji su isprobali i kunu se da je to najbolji recept koji su probali tako da me to potaknulo na još jednu verziju.
Savršeno sočan, jako čokoladan i posve neodoljiv :)
Vani je lijevala kiša, onako vruć vadim iz kalupa, okidam fotografije i gunđam sama sa sobom. Oblačno je, nisam zadovoljna, fotke su nikakve, režem prvu krišku... iz njega se puši, prsti su mi puni čokolade, zadovoljno mljackam i više me nije briga za kišu :)
Odličan je hladan, ostaje sočan i drugi dan, ako uspijete sačuvati koju krišku.


Extra čokoladni banana kruh

250gr brašna
2 jaja
2 banane (zrele)
130g šećera
40g kakaa
pola šalice ulja
230gr jogurta
1 prašak za pecivo
1 burbon vanilija
cimet
200gr čokoladnih kapljica, tamna čokolada Callebaut Select


Zagrijte pećnicu na 170C.
Kalup za kruh obložite papirom za pečenje.
U jednoj posudi pomiješajte brašno (odvojite dvije žlice ), prašak za pecivo, šećer, sol, burbon vaniliju, cimet i kakao.
Banane pretvorite u pire. Miksajte ih ja jogurtom, jajima i uljem. Dodajte suhe sastojke u u mokre na nekoliko puta. Kratko miksajte ili miješajte dok se ne sjedini.
Od 200gr čokoladnih kapljica odvojite dio, da možete posipati po vrhu. Ostatku čokoladnih kapljica dodajte dvije žlice brašna koje ste odvojili. Dobro promiješajte i dodajte u smjesu, lagano umiješajte sa spatulom i izlijte u pripremljeni kalup. Ostatak kapljica rasporedite po vrhu i stavite u pećnicu.
Pecite 50ak minuta. Provjerite čačkalicom i pazite da ne prepečete.





Broj komentara: 5:

  1. Dok imačokolade tko mari za vrijeme vani.

    OdgovoriIzbriši
  2. Može li se ispeći u obliku kuglofa? Tražim recept za uskršnji kuglof i sviđa mi se ova kombinacija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naravno :) ovisno o velicini kalupa mozda ce biti potrebno malo povecati sastojke :)

      Izbriši
  3. Pozdrav draga Mateja,

    Molim Vas informaciju gdje mogu kupiti čokoladu Callebaut Select?

    OdgovoriIzbriši