srijeda, 18. rujna 2013.

Čokoladni cupcakesi punjeni karamelom + jedna brza poslastica sa breskvama




Znam da sam tiha zadnjih tjedana, ali to vam je studentski život, jesenski rok, učenje...
Dužna sam vam recept za ove ljepotane i brzu poslasticu s breskvama koju sam radila još na moru, hm.. da, u zaostatku sam.
Ali, dobra je vijest da sam pobjegla doma na par dana, pa će biti nešto slatko :)




Dali je i vas ova jesen nekako iznenadila? Ja se nikako ne mogu naviknuti na hladnoću i jaknu, dan bi provela pod toplom dekicom uz čaj i npr. cinnamon rollse :)






Cupcakesi ( Martha Stewart )
3/4 šalice tamnog kakaa ( oko 80gr )
220gr šećera ( u org ide 300, ali karamel je sladak pa sam ja smanjila malo, ako ih ne punite slobodno stavite 300gr )
1 1/2 šalice brašna
1 žličica sode
3/4 žličice praška za pecivo
prstohvat soli
2 jaja
3/4 šalice vruče vode
3/4 šalice mlaćenice
3 žlice ulja
1 žličica domaćeg vanilin šećera ili extrakta






Čokoladni ganache 
100gr čokolade 72 % kakaa
100gr čokolade 54 % kakaa
200ml slatkog vrhnja


Čokoladu nasjeckajte, slatko vrhnje zagrijte do vrenja pa prelijte preko čokolade.
Miješajte dok se ne sjedini i stavite u hladnjak da se ohladi.


Karamel
100gr šećera
50gr maslaca
70ml slatkog vrhnja
prstohvat soli


Šećer stavite u lonac sa debljim dnom, zagrijavajte dok se potpuno ne otopi. Nemojte miješati, nego vrtite lonac. Kada šećer postane tamno smeđi, maknite sa vatre i dodajte maslac, pazite špricati će i pjeniti se, miješajte dok se ne sjedini, dodajte slatko vrhnje, miješajte dok ne postane jednolično, na kraju dodajte prstohvat soli.
Ostavite da se pohladi.




Cupcakesima izdubite sredinu, napunite karamelom pa prekrijte natrag izdubljenim dijelom.
Ukrasite po želji, pomoću nastavka za ukrašavanje ili ih samo premažite, dodajte koji lješnjak i uživajte.





Lisnati jastučići sa breskvama

* umjesto breskvi, sada vam je najbolje koristiti šljive ili jabuke :)

lisnato tijesto
3-4 breskve
med
malo sjeckanih lješnjaka i badema
malo cimeta



Tijesto razvaljajte, breskve narežite na kriškice.
Tijesto narežite na kvadratiće, poslažite breskve, posipajte sa malo cimeta, prelijte sa žličicom meda i posipajte sa lješnjacima i bademima.

Pecite na 180 stupnjeva 20ak minuta, tj dok se tijesto ne ispeče i ne pozlati.
Posipajte sa malo šećera u prahu.



Broj komentara: 10:

  1. Uf, ovu cupcakesi zvuče božanstveno :) A cinnamon rollse mi nemoj ni spominjati, odmah mi dođe da ih umijesim...

    OdgovoriIzbriši
  2. Finooo, fino, ne znam za koji recept bih se odlučila! Čokolada s karamelom mi je jedna od najdražih kombinacija, al s druge strane, u zadnje vrijeme baš jako volim ovakve voćne deserte. Ma preslatko! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga :) oboje je fino ali kada se nema vremena a jede ti se nesto slatko ovi lisnati jastucici su prava stvar :)

      Izbriši
  3. Odlicno izgleda oboje. Mozes li mi molim te malo pojasniti kako im to izdubis sredinu da stavis karamel? Ne primjecujem nista na slici jer tvoji na slici izgledaju sjajno, a ja se bojim da li bi mi to uredno uspjelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) pa sa malim siljastim nozicem, onako kao tuljac ( iz vana veci krug a prema sredini uze) u puni krug, pa kada stavis karamel vratis tuljac :) i ukrasis :) ma sigurno ce ti lijepo uspijeti :)

      Izbriši
  4. koliko dobijem otprilike od jedne mjere? divni su

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) koliko se sjecam standard 12 komada ispadne ;)

      Izbriši