srijeda, 1. travnja 2015.

Savršeni Cheesecake





Nisam ljubitelj sira u kolačima, do sada mi je svaki Cheesecake bio ok, pojedem, nikakav spektakl.
Ljeti volim nepečeni sa puno voća, ali ako mogu birati radije ću pojesti neki drugi kolač.
Sve je to bilo tako dok Marijana Un mondo di sapori nije objavila sliku svog, savršeno kremastog cheesecakea.
Odmah sam rekla moram isprobati, svi oko mene vole, pa ako i meni ne bude po volji nema veze.
I što da vam kažem, po prvi put sam ja uzele repete kolača sa sirom :D
Nestao je odmah, načeli smo ga dok se nije ni skroz ohladio ( tako je to kod nas ) i stvarno je savršen i za svaku preporuku.
Marijanin recept i savjete  pronađite ovdje. Ja nisam ništa mijenjala, samo ću sljedeći put poduplati premaz :)



Podloga :

250gr digestive keksa ( ja sam koristila nove Grancereale )
125gr maslaca 

Krema od sira :

750gr krem sira ( Vindija Classic ) 
150gr milerama 
170gr šećera
sok pola limuna
burbon vanilija ili mahuna vanilije
3 jaja ( manja )
1 žlica gustina 

* Vindija Classic krem sir je pravo otkriće, i za kolače i za jesti, puno kremastiji od ostalih i nije pretjerano slan, Marijana je napomenula da je i sastavom najsličniji Philadelphia siru
* meni je burbon vanilija draža od mahuna, kupujem ju u Harissi, možete koristiti i burbon vanilin šećer, u tom slučaju stavite dva i jedan u premaz

Premaz ( ako volite bogatiji premaz, povećajte mjere )

250 gr milerama
1 žlica šećera u prahu
2 žlice soka od limuna
50ml slatkog vrhnja
burbon vanilija i pola mahune vanilije





Podloga

Pripremite kalup 26cm. Obložite ga aluminijskom folijom, dno i stranice ( kolač se peče na pari, pa da spriječite da vam uđe voda ).
Kekse sameljite, maslac naribajte ( ako vam nije sobne temperature ). Miješajte kekse i maslac dok ne dobijete homogenu smjesu.
Smjesu utisnite na dno kalupa i stavite u hladnjak dok pripremate punjenje.


Krema od sira

Zagrijte pećnicu na 170C.
Sirni namaz izmiksajte sa svim sastojcima osim jaja. Jaja dodajte na kraju, jedno po jedno, između miksajte.
Smjesu izlijte preko podloge. Stavite kalup u kojem vam je Cheesecake u veći duboki pleh i uliti vode do 2/3 kalupa.
Pecite 45 minuta. Kolač je gotov kada lagano porumeni ali je još uvijek pudingast.
Izvadite ga iz pećnice, tankim nožem odvojite rubove od kalupa. 


Premaz

Sve sastojke pomiješajte. Premažite površinu kolača / torte i stavite u hladnjak na nekoliko sati ili preko noći.

Po želji ukrasite i poslužite sa voćnim preljevom.





Broj komentara: 16:

  1. Crveni prah u dekoraciji je?? i kako ste napravili voćni preljev? savršeno izgleda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prah je od malina tj dehidrirane maline, a preljev je od malina, izblendate ih i procijedite na sito, pa ukuhate sa zlicicom gustina, posecerite po zelji :)

      Izbriši
  2. Izvedba i fotke ne mogu biti bolje, a slažem se za duplu dozu preljeva!! ;) Hvala ti puno, drago mi je vidjeti da ti se sviđa jer, ako sam u nešto sigurna, sigurna sam u taj recept ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam nikako bila ljubitelj sira u kolačima, dok me ovaj cheesecake kod legice nije preobratio. :D Tako da te skroz razumijem. ;)
    Marijana, svaka čast na receptu! <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti na ovom receptu, baš sam curama mislila napraviti za rođendan. Olakšala si mi potragu. Fotke su perfektne!

    OdgovoriIzbriši
  5. Pozdrav!
    I ja tražim savršeni čizkejk jer nisam baš veliki fan... ovaj recept mi se sviđa jer je jednostavan i efikasan, ali ovdje di živim nema milerama... znate li čime bih ga mogla zamijeniti? (imam samo puno vrsta slatkih vrhnja, nema ni kiselog ni onog za šlag :()
    hvala unprijed!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Ivana, mileram je punomasno kiselo vrhnje, moze ga mijenjati creme fraiche ako imas gdje kupiti :)

      Izbriši
    2. 20 vrsta creme fraichea je sve što imam, tak da super. hvala! :)

      Izbriši
  6. Može li se torta peći bez te vodene kupelji?

    OdgovoriIzbriši
  7. Pozdrav,mozete li mi reci koji je to vindija svjezi krem sir?

    OdgovoriIzbriši