petak, 28. studenoga 2014.

KitchenAid u Klubu Gastronomada





Prošli petak smo se družili na predstavljanju KitchenAid noviteta u divnom Klubu Gastronomada.
Uživali smo u super društvu i divnim desertima sa potpisom Admira Karalića.
KitchenAid je moja velika želja, a ovo druženje je još više probudilo moju želju za ovim ljepotanom.
Ovaj mikser je pravi izbor za svakog zaljubljenika u slastičarstvo, bilo profesionalca ili amatera.
Obožavam prirodne sokove, a jedan od noviteta je i nastavak za cijeđenje tj. sokovnik.
Možete kupiti i npr. nastavak za izradu tjestetnine, zdjelu za izradu sladoleda i mnoge druge :)
Ja ga kriomice gledam i maštam, jednog dana će sigurno zauzeti i mjesto u mojoj kuhinji.





Admir Karalić je pripremio nekoliko vrsta slastica u kojima smo uživale, svašta smo i naučile.
Bilo je zbilja zanimljivo slušati stručnjaka, naučile smo da kod pripremanja pirea od voća treba biti omjer 90% voća i 10% šećera.
Torta sa želeom od bobičastog i mousse kremom je bila toliko fina da sam pojela četiri kriške :)
Jedan savjet nas se posebno dojmio, kada radite ganache nakon što se čokolada rastopi miksajte ga štapnim mikserom da izađu mjehurići zraka. Maslac dodajte u skoroz mlak ganache (30C ) da se ne izdvoji masnoća. Nakon što dodate maslac opet miksajte štapnim mikserom.
Bilo je još puno toga, tako ako ste u mogućnosti škicnite radionice kod Gastronomada sigurna sam da su odlične :)




Naš kutak, sa najboljim pogledom :) S lijeva Tamara - Bite my cake, Tihana - Just Cake the cupcake, Anja - Sweetheart, moja malenkost i Andrea - Voće i povrće.











Sve u svemu bio je to petak za pamćenje :)










Od srca hvala Nataši i KitchenAidu na pozivu :) Bilo mi je zadovoljstvo i baš sam uživala.
Hvala i Gastronomadima na gostoprimstvu, slastice su bile zbilja odlične, vizualno i okusom, pravi raj za nepce :)

Nadam se da se vidimo na nekom sljedećem KitchenAid druženju :)

Nema komentara:

Objavi komentar