srijeda, 10. prosinca 2014.

Macaronsi od čokolade i naranče





Zadnjih tjedan dana sam stalno u pokretu, Zg - Osj, Osj - Zg, pa blogerski vikend u Termama sv. Martin što ste škicali fotkice a post tek stiže :)
I onda odmah opet za Osijek na usmeni. Ovaj tjedan stižu recepti, i konačno imam vremena da uđem u kuhinju.

Ove macaronse sam radila još prije 2 tj, nestali su brzinski i meni je ovo najdraža kombinacija do sada.
Nadam se da ćete ako već niste prerasti strah od ovih ljepotana :)
Osnovni recept je već dugo na blogu i možete ga pronaći ovdje.




Znači postupak je isti, samo sam ovaj put imala manje vremena pa sam preskočila usitnjavanje u multipraktiku sa šećerom u prahu pa nisu onako glatki jer je ostalo malo krupnijih komada, to vam mjenja samo vizualno ove ljepotane.
Ovaj put sam, nakon što sam udarila limom od radnu površinu, posipala pola sa šarenim mrvicama.
Nakon toga ih ostavite da se suše kao i obično.




Punjenje 

(punjenje je dovoljno za trostruku smjesu macaronsa )

Krema od naranče

sok 3 naranče ( 200ml ) i korica
žlica smeđeg šećera
1 zvjezdasti anis
pola štapića cimeta u kori
3 sjemenke kardamoma ( samo pritisnite da puknu )
20gr gustina 


Gustinu dodajte malo soka od naranče i promješajte pjenjačom da izbjegnete grudice.
Ostatak soka, stavite u mali lonac, dodajte koricu i začine i šećer i kuhajte do do vrenja.
Procijedite, ali vratite u sok i dio korice pa vratite natrag na laganu vatru, pjenjačom umiješajte gustin i kuhajte dok se ne zgusne ( stalno miješajte da vam se nebi stvorile grudice ).
Ostavite kremu da se ohladi.


Čokoladni ganache 

100gr čokolade
100ml slatkog vrhnja
žlica maslaca

Čokoladu nasjeckajte, vrhnje zagrijte do vrenja pa prelijte preko čokolade.
Miješajte dok ne postane jednolično, kada se smjesa pohladila dodajte maslac. Maslac nemojte staviti odmah da vam se ne bi  odvajala masnoća. 
Ostavite da se ohladi i stisne.

Ja sam macaronse punila tako da u sredinu stavim kremu od naranče a okolo ganache. Neke sam naravno punila samo sa čokoladom a neke samo sa narančom :)
Puniti ih možete i običnom vrećicom za zamrzavanje kojoj odrežete vrh.


*ako radite manju količinu macaronsa svakako smanjite količinu kreme :) 





1 komentar: