četvrtak, 27. kolovoza 2015.

Torta Začarana šuma





Neke torte nastanu planski, za određenu prigodu i mozgam o njima danima ako ne i tjednima.
Ideje me napadnu najčešće kada legnem u krevet, taman prije nego me uhvati san.
Ali tako nije bilo s ovom tortom.
Konzerva kokosovog mlijeka gledala me je iz hladnjaka više od tjedan dana i taman sam kupila 5 kg malina, tako da nisam imala drugog izbora.
Bilo je tako moram u dućan pa ću usput uzeti čokoladu i slatko vrhnje pa što bude. Tako je i bilo.
Osim što mi je muku zadala čokolada ( uzela sam u Kauflandu neku tamnu za probu ), to se vidi na preljevu, nekako je bila gusta i ganache nije bio svilenkast kao inače. No dobro, ako to zanemarite torta je pjenasta i kremasta baš kako ja volim :)




Čokoladni biskvit ( kalup 20 - 22cm )

3 jaja
2 žlice brašna
60gr šećera
50gr mljevenih badema
25 gr kakaa
burbon vanilja
2 žlice maslinovog ulja

Pećnicu zagrijte na 180C. Kalup obložite papirom za pečenje i premažite maslacem.
Miksajte žumanjke sa šećerom , kada postanu gusti i pjenasti, prosijte brašno i kakao i miksajte kratko da se sjedini. Dodajte i vaniliju i mljevene bademe i umiješajte ručno.
Bjelanjke istucite u snijeg. Umiješajte ih ručno u smjesu jaja i na kraju dodajte maslinovo ulje.
Ulijte smjesu u kalup i pecite 20 - 30 minuta, provjerite čačkalicom.
Ohlađeni biskvit prerežite da dobijete dvije kore.


Premaz od maline

*možete koristiti i pekmez ako imate

250gr malina 
žlica šećera
1 žličica gustina ( i malo vode )

Maline izblendajte u pire, po želji dodajte šećera i stavite na vatru. Gustin razmutite u malo vode pa dodajte malinama i kuhajte dok se ne zgusne.




Sljedeći sloj je mousse od tamne čokolade, radila sam ga već puno puta i uvijek je odličan.
Recept je već na blogu i možete ga pronaći ovdje.


Mousse od kokosa

1 konzerva kokosovog mlijeka ( minimalno preko noći u hladnjaku )
250gr mascarponea
300ml slatkog vrhnja
2 žlice šećera u prahu
burbon vanilija
1 žlica kokosovog brašna 
5 listova želatine
oko 200 - 250 gr malina

Konzervu kokosovog mlijeka dobro ohladite, tako da vam se odvoji tekući dio.
Žlicom izvadite kokosovu kremu, vodu ostavite sa strane.
U kokosovu kremu dodajte 200ml slatkog vrhnja, mascarpone, šećer i vaniliju i miksajte dok se ne ugusne.
Želatinu namočite u hladnu vodu, preostalo slatko vrhnje stavite na vatru i ugrijte do vrenja, dodajte želatinu i miješajte dok se ne rastopi. Dodajte slatko vrhnje sa želatinom u kremu i miksajte dok se ne sjedini.
* tek kasnije mi je palo na pamet da sam mogla ugrijati vodu od kokosa za želatinu, a možete ju i samu ugrijati pa dodati u kremu ali onda postoji veća šansa da se naglo ohladi i zgruda.

Dodajte u kremu i žlicu kokosovog brašna.


Čokoladni preljev 

50gr tamne čokolade
50ml slatkog vrhnja

Čokoladu nasjeckajte, slatko vrhnje zagrijte do vrenja pa prelijte preko čokolade. Miješajte dok se dobijte jednoličnu smjesu i prelijte preko torte




Slaganje torte

Na pladanj za posluživanje stavite prvi biskvit, možete poškropiti sa malo mlijeka ili sa likerom od kokosa.
Preko stavite obruč za tortu a sa unutrašnje strane plastificiranu foliju ( grafofoliju ) ili izrežite podmetač za jelo, a vidjela sam da cure koriste one plastične trake kojima je odvojeno grožđe u supermarketima :)
To sam sve već spomenula, na ovaj način ćete lako odvojiti obruč, torta će vam biti ravna i slojevi će se lijepo vidjeti.

Preko biskvita premažite kremu od malina a zatim mousse od tamne čokolade.
Stavite tortu u hladnjak, sljedeći korak ide tek kada vam se krema stisne.

Kada se stisnuo mousse od tamne čokolade, preko stavite drugi biskvit, poslažite preko cijele površine maline. Završite sa mousse kremom od kokosa. Vratite u hladnjak.
Kada se torta dobro ohladila, prelijte ju čokoladnim preljevom i ukrasite po želji.



Broj komentara: 29:

  1. wow,kako krasno izgleda! rado bi komad,dva :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Izgleda fantastično! svaka čast ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Your cake looks absolutely delicious!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Može li ikako bez kokosovog mlijeka? Kako bi bilo sa običnim ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na žalost ne, kokosovo mlijeko nije kao ono iz tetrapaka već je gusto i tvrđe poput namaza :) možete tu kremu zamijeniti moussom od bijele čokolade, recept možete pronaći u postu Kraljevska torta :)

      Izbriši
  5. Pozdrav, divna je torta. Molim Vas recite mi koliko da povecam sastojke za kalup precnika 28. Hvala puno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne mogu vjerovati da nam je trebalo ovoliko dugo da nabasamo na tvoj blog! Ne znam odakle bih krenula, sve mi izgleda primamljivo ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. molim vas mozete mi reci gdje kupiti kokosovo mlijeko u konzervi ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. naravno, konzum, interspar i ostali veliki lanci, na odjelu azijske kuhinje :)

      Izbriši
  8. Torta izgleda odlično i upustit ću se u avanturu za dečkov rođendan :-).. imam pitanjce, koliko kokosovog mlijeka? hvala

    OdgovoriIzbriši
  9. Isprobano i savrseno! Samo nisam skuzila onaj dio kako oblozit kalup da kad ga skines ostane potpuno savrsena, pa sam se posluzila dekoracijom od cokolade i napravila cokoladnu ogradicu ��! Ugl. Hvala na ovom prekrasnom receptu! Od sada je ovo torta za sve prigode!

    OdgovoriIzbriši
  10. Pripadate li Vi nekom elitnom sloju hrvatskog društva? Budući da kupujte 5 kila malina - očito da. Znate li Vi koliko 5 kila malina košta? Dobro, da, kupili ste ih pa znate, ja u životu do sada sveukupno nisam kupila 5 kila malina, pa otkud mi novci za to. Al ako rekoh, očito imam čast da sada pišem komentar na blogu pripadnice hrvatske elite il one zlatne mladeži, jel tu spadate? A i ovi koji isprobavaju te Vaše recepte, jel to kuhaju kćeri hrvatskih političara, il ustvari njohove služavke, tj. kuharice? Al vidim da je blog popularan, zar svi osim mene imaju tako puno novaca za hranu na raspolaganju? I što se tiče ove čokolade iz Kauflanda koju ste popljuvali - siromasi poput mene upotrebljavaju samo takvu čokoladu jer si drugu ne mogu priuštiti. Al fakat mi je onda nevjerojatno da svi u Hrvatskoj kukaju kako nemaju novaca, a kupuju tako skupe stvari.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa draga gospođo... ne ide 5 kg malina u tortu! Vaš komentar je pun zlobe, da jednostavno ne mogu vjerovati sto sam procitala! Ovakve torte se ne rade svaki dan a uostalom postoje i puno skuplje torte sa brdo bademo, ljesnjaka itd. Zar na svakom receptu komentirate kako su sastojci skupi a oni koji ih isprobavaju su snobovi? Presmijesni ste!

      Izbriši
    2. Živimo na selu pa imamo i više od 5kg malina finih, zdravih, domaćih... i svakakvog voća. Dođite slobodno, poklonit ću vam pa ćete i vi moći probati ovu tortu, jako je fina a liječi i jal :P

      Izbriši
  11. Jel može neko drugo mlijeko osum kokosovog ?? U gradu gdje živim nema ga !!

    OdgovoriIzbriši
  12. Jel može neko drugo mlijeko osum kokosovog ?? U gradu gdje živim nema ga !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na zalost ne, kokosovo mlijeko je gusto i nakon hladenja poprilicno cvrsto

      Izbriši
  13. Dali u cokoladni biskvit ide prasak za pevivo?

    OdgovoriIzbriši
  14. Is there a way this could work without gelatin ?

    OdgovoriIzbriši
  15. Imate li možda negdje zapisane mjere za kalup od 26 , 28cm. Ako ne budem si sama izračunali. Hvala

    OdgovoriIzbriši
  16. Pravila sam ovu predivnu tortu za Novu godinu.Torta je zaista carobna kako samo ime i kaze.
    Hvala na predivnom, neobicnom receptu draga Mateja!
    Tortu sam pravila u kalupu promera 24 cm koristeci istu kolicinu sastojaka.

    OdgovoriIzbriši
  17. Može li kokosov jogurt umjesto mlijeka?Odlično izgleda

    OdgovoriIzbriši